Dlaczego dobrze jest zainwestować w programy motywacyjne?

Dziedziną prowadzenia przedsiębiorstwa kieruje zestaw ogólnych reguł, z których zasadnicze nie zmieniają się w ciągu mijanych lat. W przedsiębiorczości najczęściej chodzi przede wszystkim o zdobycie odbiorców, co można czynić rozmaitymi sposobami.

loyaltyzen
Oprócz pozyskania odbiorców istotna jest również kwestia kolejna, czyli zatrzymanie ich i przywiązanie do marki. Żeby jednak całe przedsiębiorstwo działało prawidłowo, a do tego sprawnie, konieczne jest angażowanie wykształconych i pracowitych ludzi.

Wiadome jest, że w każdej firmie nacisk kładziony jest na zatrudnianie jak najbardziej wykształconych specjalistów. Nie wszyscy przedsiębiorcy mają jednak świadomość, że tak samo ważne jest zwracanie uwagi na poziom zmotywowania zatrudnionych ludzi. Do tego celu wymyślono przykładowo specjalne programy motywacyjne (przekonaj się), które są zawiłymi systemami, mającymi na celu zachęcanie pracowników do osiągania kolejnych poziomów w firmie.

Pozostałe artykuły

W jaki sposób można wspomóc swoją firmę korzystając z dotacji oferowanych przez Unię Europejską.

flaga UE
Dziennikarz: www.GlynLowe.com
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Wejście naszego kraju w szeregi Unii Europejskiej kilkanaście lat temu przyczyniło się do wielu ważnych zmian. Razem z tym pojawiła się ogromna szansa dla przedsiębiorstw oraz firm, bo z Unii popłynął coraz większy strumień pieniędzy przeznaczonych na najróżniejsze dofinansowania i dotacje.


Kto jest beneficjentem programów partnerskich? Jeżeli chodzi o wspomniane wcześniej zachęcanie klientów do nabywania określonych produktów i próby przywiązania ich do danej marki, to do tych celów stworzono specjalne programy lojalnościowe. Wiele osób nawet nie wie o tym, że biorą udział w co najmniej jednym programie tego typu. Ich wersji jest bardzo dużo, zaliczają się do nich na przykład atrakcje takie jak konkursy, rabaty, przydzielanie kart stałego klienta. W ostatnim czasie niezwykle popularna stała się metoda polegająca na przydzielaniu konsumentom punktów za dane zakupy. Później nabywca może zamienić te punkty na różnorodne korzyści, na przykład obniżkę ceny.

Programy lojalnościowe kierowane do pozostałych podmiotów Istnieje także sporo programów, które nie skierowane są do odbiorców lub potencjalnych odbiorców określonej marki, a do współpracowników w biznesie. Wspólnikami tymi mogą być na przykład sieci sprzedaży danych produktów. Firmy sprzedające określony produkt również powinny być w specjalny sposób motywowane i namawiane do kooperacji. Do tego służą tak zwane programy lojalnościowe b2b (http://loyaltyzen.com/pl/programy-lojalnosciowe-b2b), których celem jest tworzenie i utrzymywanie dobrych relacji pomiędzy partnerami w biznesie. Przyjazne stosunki z kolei są zapowiedzią owocnej współpracy, a to oznacza korzyści dla obu firm.
2014/08/27
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.